maandag, december 31, 2012

Geen reviews in 2012
In 2012 heb ik vanwege gedoe in 'het echte leven' m'n filmblog even laten liggen. Ik ben wel naar de bioscoop en het filmhuis geweest, maar omdat ik wat anders aan m'n hoofd had, waren dat veel minder bezoeken dan voorgaande jaren. Jammer genoeg bieden films niet meer de afleiding die ze voorheen gaven, voornamelijk omdat bioscopen nu worden bezocht door mensen samen met hun mobiele telefoon. Zelfs bezoekers van het filmhuis hebben niet door dat het gebruik hiervan licht geeft en in een donkere zaal dus overlast geeft zelfs als er niet gesproken wordt.
Ik realiseer me dat ik een van de weinige mensen in het land ben die geen mobiele telefoon heeft, dus het zal wel aan mij liggen. Afijn, om m'n blog toch 'up to date' te houden, volgt hier een overzicht van de films die ik in 2012 buitenshuis zag.

DATUMTITELLOCATIE/GEZELSCHAP
Za 14 jan.
19:00u
The ArtistFilmtheater De Uitkijk,
Amsterdam
Zo 15 jan.
11:15u
The Ides Of MarchFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Ma 16 jan.
20:30u
The Iron LadyFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Zo 22 jan.
16:30u
OuwehoerenFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Wo 8 feb.
20:30u
The DescendantsFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Do 16 feb.
20:30u
My Week With MarilynFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Za 18 feb.
16:30u
SuskindFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Wo 4 apr.
20:30u
IntouchablesFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Ma 23 apr.
20:30u
De Goede DoodFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Zo 29 apr.
11:45u
SkoonheidFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Wo 30 mei
20:30u
HemelFilmtheater Fraterhuis,
met mams
Do 26 juli
20:30u
Extremely Loud and
Incredibly Close
Filmtheater Fraterhuis,
met mams
Zo 5 aug.
19:30u
Sykt Lykkelig
(Happy Happy)
Filmtheater Fraterhuis,
met mams


Ondanks alle genoemde bezwaren ga ik in 2013 weer een poging tot filmbezoek wagen en ik hoop ook weer reviews te schrijven, vooral om me er aan te herinneren hoe gaaf films kunnen zijn.

Labels: ,